З 9 квітня 2019 року набули чинності нові "Правила перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом", в яких є декілька нововведень щодо перевезень велосипедів Укрзалізницею. Нещодавно довелося відчути, як ці нові правила працюють.
29 березня 2019 (до запровадження нових правил) були куплені квитки на поїзд №705 КА Київ- Пшемишль на 30 квітня для 6 осіб.
25 квітня 2019 (вже після запровадження нових правил) були куплені квитки на поїзд №705 ЛА Пшемишль-Київ на 09 травня для 7 осіб.
При посадці 30 квітня в поїзд №705 КА Київ- Пшемишль стюард погодився пустити нашу групу у вагон "останній раз", мотивуючи своє рішення тим, що згідно нових правил перевезення велосипедів в Інтерсіті+ заборонено, але оскільки ми купували квитки до запровадження нових правил, то можна. "Назад цим поїздом ви вже з велосипедами їхати не зможете" — заявив стюард.
Велосипеди, звісно, були запаковані у чохли і розміщені у вагоні №1 на місцях для інвалідних колясок, де нікому не заважали протягом всієї поїздки.
На зворотному шляху, група морально і фізично готувалася якщо не до скандалу, то до бурхливої дискусії із співробітниками Укрзалізниці. Велосипеди (7 штук) були розібрані із зняттям рулів, колес, педалей, щоб максимально зменшити їх габаритні розміри, і упаковані у чохли. Група сідала в поїзд №705 ЛА Пшемишль-Київ 09 травня. На диво, стюард взагалі нічого не сказав про наші велосипеди. Знов таки, вони їхали у вагоні №1 на місцях для інвалідних колясок.
Тепер щодо оновлених "Правил перевезення".
Формулювання абз. 6 п. 15. 5 звучить так: "У поїздах категорій «Інтерсіті» та «Інтерсіті+» перевезення велосипедів не дозволяється за відсутності технічних умов (місць) для їх розташування у вагоні".
На мою думку це формулювання не дає вичерпної відповіді щодо можливості або неможливості перевезення велосипеда у вигляді комплекту частин (тобто у розібраному вигляді). Ба більше, фраза "за відсутності технічних умов (місць) для їх розташування у вагоні" не є категоричною забороною, а дозволяє стверджувати, що якщо у вагоні є технічні умови (місця) для розташування велосипедів, то їх перевезення можливе. Незрозуміло лише , що є "технічними умовами(місцями)". Чи можна вважати такими незайняті місця для інвалідних колясок? За фактом "технічні умови (місця)" для велосипедів у поїзді "Інтерсіті+" набагато краще , ніж "технічні умови (місця)" у плацкартних чи купейних вагонах інших поїздів, в яких перевезення дозволене.
Перевезення велосипедів в поїздах
Модератори: Олег Триліс, Палец
Что же касается перевозки велосипеда на самолете. ПО данным https://tickets.ua/
1. Жесткий кейс для перевозки велосипеда (или коробка картон от велосипеда)
2. Снимите задний переключатель вместе с петухом, примотайте его к перьям рамы скотчем или изолетной.
3. Если на велосипеде дисковые тормоза, то обязательно снимйте тормозные роторы. Это довольно нудное занятие, но роторы гарантированно гнутся в процессе транспортировки, если их оставить на колесах.
4. Снимите педали и вкрутите их с обратной стороны. Если их оставить, то они просто порвут велочехол и попортят чужие чемоданы.
5. Ослабьте вынос руля и поверните руль параллельно раме
6. Спустите давление в шинах. Это довольно дурацкий пункт, потому что его приходится выполнять из-за требований аэропортных сотрудников.
Всегда старайтесь заказывать билет на самолет вместе с дополнительным местом для байка. Как правло, на сайте авиакомпании это возможно, главное — будьте внимательными и читайте условия. Если на сайте нельзя сразу оплатить спортивный инвентарь, то позвоните в авиакомпанию, и указав свой рейс, предупредите их о негабаритном багаже. В противном случае при посадке в аэропорту вам могут отказать.
1. Жесткий кейс для перевозки велосипеда (или коробка картон от велосипеда)
2. Снимите задний переключатель вместе с петухом, примотайте его к перьям рамы скотчем или изолетной.
3. Если на велосипеде дисковые тормоза, то обязательно снимйте тормозные роторы. Это довольно нудное занятие, но роторы гарантированно гнутся в процессе транспортировки, если их оставить на колесах.
4. Снимите педали и вкрутите их с обратной стороны. Если их оставить, то они просто порвут велочехол и попортят чужие чемоданы.
5. Ослабьте вынос руля и поверните руль параллельно раме
6. Спустите давление в шинах. Это довольно дурацкий пункт, потому что его приходится выполнять из-за требований аэропортных сотрудников.
Всегда старайтесь заказывать билет на самолет вместе с дополнительным местом для байка. Как правло, на сайте авиакомпании это возможно, главное — будьте внимательными и читайте условия. Если на сайте нельзя сразу оплатить спортивный инвентарь, то позвоните в авиакомпанию, и указав свой рейс, предупредите их о негабаритном багаже. В противном случае при посадке в аэропорту вам могут отказать.
be happy