Внимание!
В ближайший четверг 13 апреля в клубе в рамках ШПП будет лекция о велосипедном туризме. Её будет читать Коля Бастун.
Начало в 19.30.
Лекция о велотуризме
Модератор: Палец
Було цікаво.
Хотілося б добавити дещо: передній багажник з сумками не зручно використовувати на рихлих грунтах та активному рулінні. Передній багажник більше для асфальтових подорожей. Тем від розкриває себе як найкраще.
Велоподорожі назвати дешевими можна з великою натяжкою. Велосипед потрібно купити, довести до місця подорожі і обслуговувати. А ці речі дорожчі за піший туризм.
Крила на похідний велосипед нетпотрібні. Роль заднього крила виконує велобаул або багажник обтягнутий плівкою, а спереду вода докучає тільки при великих дощах. А коли великий дощ, то все одно повністю мокрий.
Будь який велосипед має бути обвішаний світловідбиваючими елементами. Катафоти білі, жовті та червоні. І чим їх більше тим більше вас помітно на дорозі. Пам'ятайте, що ваша безпека залежить на сам перед від вас самих.
Хотілося б добавити дещо: передній багажник з сумками не зручно використовувати на рихлих грунтах та активному рулінні. Передній багажник більше для асфальтових подорожей. Тем від розкриває себе як найкраще.
Велоподорожі назвати дешевими можна з великою натяжкою. Велосипед потрібно купити, довести до місця подорожі і обслуговувати. А ці речі дорожчі за піший туризм.
Крила на похідний велосипед нетпотрібні. Роль заднього крила виконує велобаул або багажник обтягнутий плівкою, а спереду вода докучає тільки при великих дощах. А коли великий дощ, то все одно повністю мокрий.
Будь який велосипед має бути обвішаний світловідбиваючими елементами. Катафоти білі, жовті та червоні. І чим їх більше тим більше вас помітно на дорозі. Пам'ятайте, що ваша безпека залежить на сам перед від вас самих.
- Анастасия
- Досвідчений користувач
- Повідомлень: 568
- З нами з: 07.07.2009, 22:08
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Володимир, не согласна на счет переднего крыла. Ездила и с, и без оного, так что могу сравнивать. Просто мокрый, или мокрый и грязный -- это две большие разницы. Грязь, пыль и мелкие камешки... когда это летит в лицо, очень проблематично внимательно следить за дорогой. А еще не стоит забывать про лужи, они бывают и в сухую погоду. Все лужи не объедешь, разные бывают ситуации. Даже асфальтовые дороги далеки от идеала, на них тоже есть лужи, пыль, грязь, песок, камешки... на сельских дорогах еще и навоз попадается...володимир писав:Крила на похідний велосипед нетпотрібні. Роль заднього крила виконує велобаул або багажник обтягнутий плівкою, а спереду вода докучає тільки при великих дощах. А коли великий дощ, то все одно повністю мокрий.
На счет заднего крыла -- все зависит от скорости езды. Велобаул отсекает только часть брызг. У Мома во время быстрой езды по мокрым дорогам (не зависимо от покрытия) на спину и на шлем набрасывает воду и грязь. Со стороны это забавно смотрится: с заднего колеса (уже за багажником и баулом) отрываются брызги и, перелетая через багажник, приземляются на спину и шлем, а иногда даже перелетают через него. Потом на курточке серая полоса образовывается, шириной где-то в 2 раза больше ширины покрышки.
Мне тоже накидывает грязи на низ курточки, но гораздо меньше.
Мы даже подумываем о том, чтоб кусок крыла примонстрячить на заднее колесо.
Кто, если не мы?!
- Максим Козуб
- Досвідчений користувач
- Повідомлень: 260
- З нами з: 16.03.2011, 16:49
- Звідки: м. Київ
На жаль, не зміг приїхати на Коліну лекцію. А ніхто не записував звук?
Я б додав, що передній багажник із сумками не підходить для тих походів, де в якихось ситуаціях велосипед доведеться переносити: велобаул на спину, а передні сумки куди?..володимир писав:Хотілося б добавити дещо: передній багажник з сумками не зручно використовувати на рихлих грунтах та активному рулінні. Передній багажник більше для асфальтових подорожей. Тем від розкриває себе як найкраще.
- Максим Козуб
- Досвідчений користувач
- Повідомлень: 260
- З нами з: 16.03.2011, 16:49
- Звідки: м. Київ
"До 3к" — это ты о чём: категория? Высота?Mom писав:Велик переносится вместе с баулом до 3к включительно. А иначе - тренируем офр.
Ну и в любом случае не думаю, что, например, через перевал типа "где-то на грани между н/к и 1А" перетаскивать баул весом килограмм 20 на велике проще и лучше, чем отдельно. А моим друзьям в их походах так перетаскивать иногда приходилось. А если ещё и с передними сумками тащить в таких условиях, это будет вообще извращение.